Pogoji Poslovanja in Garancije

Prosimo vas, da pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izražate svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine Vacations.si. Spletna trgovina Vacations.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.vacations.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce.

POGOJI POSLOVANJA

1. Spletna trgovina
Spletna trgovina Vacations.si je spletni nakupovalni center, s katero upravlja podjetje Eureka Krasnov d.o.o. Jurčkova cesta 70, 1000 Ljubljana, Slovenija.

2. Cene
Vse cene v spletni trgovini Vacations.si so navedene z DDV. Vse cene v spletni trgovini so informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Navedene cene v spletni trgovini veljajo izključno za nakupe opravljene preko spletne trgovine.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Hkrati bo ponudnik skušal najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu - Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Pridržujemo si možnost, da gre pri cenah tudi za tiskarskega škrata in je cena zato napačna. Tudi v tem primeru ima kupec možnost odstopa od nakupa.

3. Elektronski darilni boni
Bone lahko kupite na naši spletni trgovini ali v Plesnem salonu Salsa, Jurčkova cesta 70, Ljubljana. E-bon boste prejeli v elektronski obliki na vaš e-mail po potrdilu plačila (odvisno za katero možnost plačila se boste odločili). V primeru plačila na TRR ali v naši trgovini v Ljubljani, Plesni salon Salsa, Jurčkova cesta 70, 1000 Ljubljana, moramo plačilo prej potrditi. Pri plačilu s kreditno kartico vam le-to ročno bremenimo, kar traja 1-2 dni. V primeru, da želite bon prejeti takoj, nas po oddaji naročila kontaktirajte. 

Bon lahko natisnete in ga poklonite, ali pošljete po mailu. Darilni bon je prenosljiv. Lahko ga uporabi vsak, ki vpiše kodo napisano na Darilnem bonu. Darilni bon je enakovreden papirnatemu denarju, zato ga ne izgubite, ker vam ga ne moremo ponovno izdati. Darilni bon velja leto dni od dneva izdaje. Bon se ne more zamenjati za gotovino.

Darilni bon lahko vnovčite pri nakupu v Spletni trgovini Vacations.si, www.vacations.si. Izberite željene izdelke in jih dodajte v košarico. Ko zaključujete nakup vnesite kodo Darilnega bona in znesek se bo zmanjšal za vrednost bona.

Pri nakupu lahko uporabite samo en bon. Če je znesek manjši od darilnega bona, lahko razliko vnovčite pri naslednjih nakupih.

4. Poštnina
Poštnina se prikaže v vaši košarici, po tem, ko izberete državo dostave in način pošiljanja - ponudnika poštnih storitev, na primer: Pošta Slovenije ali GLS. Lahko se odločite za osebni prevzem v naši trgovini Plesni salon Salsa, Jurčkova cesta 70, 1000 Ljubljana. Za dodatna vprašanja nas lahko pokličete na telefon 059 039 049 ali 068 63 26 27 ali nam pišete na e-pošto info@vacations.si

5. Zaloga
Večino izdelkov imamo na zalogi, vendar je zaloga odvisna od prodaje ter dobaviteljev.

6. Dobavni rok
Dobavni rok za naročene izdelke v Spletni trgovini Salsa je 2 - 8 tednov. Če imamo izdelek na zalogi vam ga pošljemo v najkrajšem možnem času. Izdelke na zalogi lahko s paketno dostavo pričakujete v roku 1 - 5 delovnih dni od plačila oz. najkasneje v roku sedmih dneh. Za izdelke piškotarne po naročilu običajno potrebujemo 5 delovnih dni, če se vam mudi in imate posebno naročilo nas pokličite ali nam pišite na e-pošto.

V kolikor izdelka nimamo na zalogi, ga bomo naročili pri dobavitelju, kar običajno traja od 2 - 8 tednov. V primeru, da dobavitelj izdelka nima na zalogi in ga v tem času ni zmožen dobaviti, vas o tem obvestimo. V tem primeru ne prevzemamo odgovornosti, z vami pa bomo skušali najti ugodno rešitev za drug podoben izdelek.

7. Hitra dobava
Če izdelka nimamo na zalogi, ga lahko urgentno naročimo pri dobavitelju, če je le ta dobavljiv. To bomo preverili pri dobavitelju in vas o tem obvestili. Doplačilo za nujno naročilo je cca. 25 €, odvisno od države dobavitelja. Hitra dobava po Sloveniji stane cca. 15 €.

8. Plačilo
Kupec ima možnost plačila s kreditnimi karticami, na TRR Eureka Krasnov d.o.o. ali osebno v Plesnem salonu Salsa, Jurčkova cesta 70, 1000 Ljubljana. Dokler plačilo ni izvršeno, ne začne teči rok dobave izdelka.

9. Plačilo na obroke
Spletna trgovina Vacations.si vam nudi nakup na obroke (do 12 obrokov), če ste imetnik določenih kreditnih kartic. Za vsa natančna navodila in možnosti nas kontaktirajte na tel: 059 039 049 ali 068 63 26 27 ali na: info@vacations.si.

10. Naročilo
Podatki o oddanem naročilu so shranjeni v sistemu spletne trgovine Vacations.si. Naročilo lahko sklenete preko internetne preko spletne trgovine ali osebno v našem Plesnem salonu Salsa. Vaši podatki so shranjeni in varovani po zakonu (glej pogoje spodaj na tej strani).

11. Postopek nakupa
Naš sistem je pregleden in jasen. Predno boste vnesli kakršnekoli osebne podatke, podatke o plačilnih karticah ali druge svoje podatke, boste jasno videli ceno izbranih izdelkov, davek in stroške pošiljanja. Ni nobenih dodatnih ali skritih stroškov in nobenega "drobnega tiska".

Svoje podatke in prijavo v naš sistem lahko opravite povsem na koncu, ko ste že pregledali nakupovalno košarico, se odpravili na blagajno in želite plačati. Če boste želeli, si vas sistem zapomni in pri ponovnih obiskih boste vnesli uporabniško ime in geslo in prijava bo opravljena. Celotnega postopka ne bo več potrebno ponavljati, razen če boste želeli spremeniti katerega izmed podatkov, ki so bili vneseni ob registraciji.

V prvem koraku kupec izbere blago in ga dodaja v košarico. V drugem koraku pregleda košarico, kjer lahko spreminja količine izbranih izdelkov in izdelke po želji iz košarice izbriše. Izbere državo - naslov za pošiljanje izdelkov, nato pa izbere oz. potrdi stroške dostave, ki so povezani z nakupom. V tretjem koraku kupec preveri Pogoje poslovanja in potrdi naročilo. V zadnjem koraku je preusmerjen na varno stran za plačilo podjetja GlobeCharge. Tam izbere način plačila in vnese podatke potrebne za izvedbo plačila in podatke za dostavo blaga.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Hkrati bo ponudnik skušal najti rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Kot potrditvev naročila ponudnik pošlje kupcu potrdilo o naročilu. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ko je izvedeno plačilo začne teči rok za dsotavo blaga.

12. Preklic naročila
Prejeta naročila lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče v štiriindvajsetih urah od opravljenega nakupa. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@vacations.si. V elektronskem sporočilu je potrebno obvezno navesti »Preklic naročila« in številko naročila.

13. Vračilo izdelkov
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem so izjema primeri, ki jih izrecno določa zakon (posebno naročilo izdelka samo na željo kupca, elektronski mediji: DVD-ji, CD-ji...). Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vse stroške vračila blaga krije kupec. Blago mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Blago mora biti nepoškodovano, v originalni embalaži in z računom, ki nedvoumno kaže na nakup v Spletni trgovini Salsa.si. Če potrošnik odstopi od pogodbe lahko dobi za znesek dobropis, drugo blago ali znesek kupnine. Če se odloči za slednje mu podjetje vrne kupnino na način kakor je potročnik blago tudi plačal.

Blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Posebno naročenih izdelkov, izdelkov narejenih po meri, ali izdelkov, ki jih je bilo treba naročiti na izrecno željo kupca, ni možno vrniti brez soglasja prodajalca. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige in potrošni material.

V skladu z določili ZVPot ima potrošnik v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko spletne trgovine), pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta plačila, in sicer nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
 
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil dokler ne prevzame blaga, vrnjenega s strani potrošnika, ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago.
 
Razlog za takšno posebno ureditev pri sklepanju pogodb na daljavo so posebne okoliščine: relativno enostavno sklepanje pogodb, zanašanje na prodajalčeve navedbe oziroma opis in nezmožnost preverjanja blaga.
 
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo z blagom samim karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
 
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Naše podjetje je zelo prožno in če bo le mogoče bomo ugodili vaših željam. Zato nas v tem primeru, najbolje, pokličite in skupaj bomo našli rešitev.

14. Garancija
Izdelki imajo garancijo, kot je opredeljena pod naslovom Garancije.

15. Dostava
Dostavo naročenega blaga opravljajo pogodbeni partnerji: Pošta Slovenije in GLS. Dostava blaga je možna kjerkoli po svetu. V nobenem primeru spletna trgovina Salsa.si ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi.

16. Zamenjava
V primeru, da naročenega izdelka ni možno dobaviti, vas obvestimo in predlagamo zamenjavo izdelka.

17. Varovanje podatkov in zasebnost
Upravitelj spletne trgovine Vacations.si, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Vaše podatke bomo uporabili le za pravilno izvedbo nakupa in za obveščanje o novostih naše spletne trgovine. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni in posredovani tretji osebi. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke in sklenjene pogodbe, ki jih hranimo o njih preko njihovega uporabniškega računa.

Za spletna plačila s kreditnimi karticami uporabljamo najvišje možne sisteme za zaščito podatkov v okviru sistema GlobeCharge, več si lahko preberete na spletni strani. www.globecharge.com. Spletna trgovina pa je narejena z vrhunskim programom ShopFactory, ki tudi omogoča vse sisteme za zaščito podatkov in pregledno nakupovanje: www.shopfactory.com.

18. Pravno obvestilo
Spletna trgovina Vacations.si in vsi podatki na njej so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti in so uporabljeni samo za informativne namene in lažje razumevanje.

19. Odgovornosti
Eureka Krasnov d.o.o. se trudi, da bi spletna trgovina Vacations.si vključevala točne in ažurne informacije o izdelkih in cenah, vendar Eureka Krasnov d.o.o. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani Vacations.si.
 
20. Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na internetnih straneh. Kljub temu se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. So zgolj kot informativni prikaz izdelka. Za morebitne tipkarske napake ne odgovarjamo.

21. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje vso veljavno zakonodajo. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@vacations.si ali po klasični pošti na naslov:

Eureka Krasnov d.o.o., Plesni salon Salsa, Jurčkova cesta 70,1000 Ljubljana.

Uporabnik naj v zadevi nujno navede "Pritožba". Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

22. Etika in morala
Poleg naštetih pravnih in zakonskih odgovornosti se v podjetju Eureka Krasnov d.o.o. zavedamo še moralnih in osebnih zavez. Zato delujemo skladno z dobrimi poslovnimi običaji in se držimo reka: delaj drugim dobro, kakor bi želel, da se zgodi tebi.

Garancije

Brezplačna enoletna garancija za vse vrste blaga
Vedno velja najmanj enoletni brezplačni garancijski rok, ne glede na to, ali je blago kupljeno trgovini, na spletu ali prek kataloške prodaje.

Enoletna garancija je minimalna pravica potrošnikov. Nacionalni predpisi lahko zagotavljajo še dodatno varstvo.

Če je izdelek, ki ga kupimo kjerkoli v EU, okvarjen ali ni videti oziroma ne deluje tako kot oglaševani, ga mora prodajalec popraviti ali zamenjati brezplačno oziroma ponuditi znižano ceno ali vrniti kupnino v celoti.

Na splošno velja, da lahko polno ali delno vračilo kupnine zahtevamo, samo kadar izdelka ni mogoče popraviti ali zamenjati.

Do vračila kupnine ne bomo upravičeni pri manjših napakah, kot je denimo praska na škatlici CD.

Dodatna garancija (tržna garancija prodajalca in proizvajalca)
Prodajalec ali proizvajalec pogosto ponudita tudi dodatno tržno garancijo, ki je bodisi vključena v ceno izdelka bodisi je treba zanjo doplačati.

Ta garancija pomeni dodatno varstvo, nikakor pa ne nadomesti ali skrajša minimalne dveletne garancije, ki je obvezna po pravilih EU.

Podobno velja, kadar prodajalec proda izdelek po nižji ceni in trdi, da je „brez garancije‟, to samo pomeni, da kupec nima dodatnega varstva, vedno pa lahko uveljavlja dveletno brezplačno garancijo, če se izkaže, da je izdelek okvarjen ali da ne ustreza oglaševanemu.

Praktični primer
Dodatna tržna garancija ne more skrajšati obvezne dveletne garancije
Karla je kupila sušilnik za lase s šestmesečno garancijo prodajalca. Ko se je sušilnik po osmih mesecih pokvaril, ga je odnesla nazaj v trgovino. Prodajalec ji je zatrjeval, da ni upravičena do vračila, ker je garancija že potekla.

Karla ga je povsem pravilno opozorila, da ima po potrošniškem pravu EU pravico do dveletne brezplačne garancije in da je garancija prodajalca vsebovala le dodatne storitve. Prodajalec je sušilnik za lase zamenjal z novim.

Rabljeno blago
Minimalni dveletni garancijski rok velja tudi za rabljene izdelke, kupljene v trgovini, ne velja pa za izdelke, ki jih kupimo od posameznikov zasebno.

V nekaterih državah EU se prodajalec in kupec rabljenega izdelka lahko dogovorita o garancijskem roku, krajšem od dveh let. Vendar rok ne sme biti krajši od enega leta. Kupec mora biti o tem ob nakupu jasno obveščen.

Popravilo, zamenjava, vračilo blaga
Dveletna garancija začne veljati, ko kupec prejme blago. Če se kupljeno blago pokvari v teh dveh letih, mora trgovec vedno poiskati ustrezno rešitev. V nekaterih državah EU lahko zahtevate popravilo tudi od proizvajalca.

Če se vaš izdelek pokvari v prvih šestih mesecih, se domneva, da je bil okvarjen že ob prejemu, razen če trgovec dokaže drugače. Zato imate pravico do brezplačnega popravila ali zamenjave, če pa se izkaže, da bi bilo popravilo prezahtevno ali predrago, vam prodajalec lahko ponudi znižanje cene ali vračilo kupnine.
Če se vaš izdelek pokvari po šestih mesecih, ste še vedno upravičeni do brezplačnega popravila ali zamenjave ali vsaj do znižanja cene ali vračila kupnine. Vendar morate dokazati, da je bil izdelek okvarjen že ob prejemu.
Pri evropskem potrošniškem centru v vaši državi vam bodo pomagali pri težavah z izdelki, ki ste jih kupili ali naročili v drugi državi EU.

Če vas zanima, kakšne pravice imate po nacionalnem pravu države, v kateri ste kupili izdelek, preverite njene predpise o zakonskem garancijskem roku in tržni garanciji.